Kampanyalarımız
Online pazarlama ağının her geçen gün artış göstermesi, e – ticaret sisteminin de gelişimini desteklemektedir. Özellikle de firmaların kendilerini çok daha geniş bir kitleye ulaştırması ve kurumlarının kimliğini detaylıca yansıtabilmesi amacıyla kurumsal web tasarım tasarımlarından yardım aldığı söylenebilir. Kurumsal web siteleri, bir firmanın kurumsal ögelerini ön plana çıkaran bir yapıda tasarlanmalıdır. Burada esas amaç firmanın misyonu ile vizyonunun ne şekilde ilerlediğine dair tasarım detayları üzerinden bilgiler vermektir. Zira görsellik her zaman daha kalıcı bir etkileşim oluşturacağı için, kurumsal web site düzenlemelerinde birçok detayın göz önüne alınarak ilerlenilmesi önem taşımaktadır. Bu hem müşteriler, hem rakipler, hem de iş başvurusunda bulunacak olan personeller açısından geniş kapsamlı bir site oluşumunu destekleyecektir.
Kurumsal Web Tasarım Sitenin İçerikleri
Kurumsal web site tasarımlarında içerik yönetimi her zaman önem taşır. Çünkü müşteri, rakip ve personel açısından bu yönetimin düzenli olması, daha hızlı bir etkileşim ağını ortaya çıkarmaktadır. Bu hususta kurumsal içerik sayfaları arasında şu başlıkların mutlaka yer alması önemlidir;
- Kurumsal
- Hakkımızda
- Vizyon
- Misyon
- Tarihçe
Bu sıralamaların her birisinin içeriği güçlü bir şekilde doldurulduğu zaman, firmasal anlamda ne konumda olduğunuz, amaç ve ulaşılacak noktalarınız daha geniş kapsamlı ifade biçimleriyle aktarılacaktır. Bu biçimsel hamleler dahilinde de kurumsal web sitenizde, %100 verime ulaşılacak birçok detayı elinizin altında bulacaksınız.